E-book zdarma
Jak začít běhat v každém věku

Uběhněte celých 20 minut bez zastavení.

Odhoďte už jednou provždy strach z neúspěchu a začněte běhat podle ověřeného plánu.

Poznejte na vlastní kůži „zázračné účinky“ tohoto přirozeného lidského pohybu, jako jsou:
- dobrá fyzička
- zformovaná postava
- větší sebevědomí
- lepší imunita

E-book jak začít běhat v každém věku

Vyplňte následující formulář a e-book zdarma vám obratem pošlu:

Už vás nebaví hledat na internetu rozmanité rady a chcete konečně uběhnout 20 minut v kuse?

Chcete si vypěstovat zvyk na pravidelný pohyb nepostradatelný pro své zdraví?

V e-booku vás postupnými krůčky naučím běhat, i když si myslíte, že to nepůjde. 

20 minut běhu odpovídá zhruba 3 km a pro začátečníka je to reálný cíl, pokud bude běhat podle ověřeného návodu v e-booku.

E-book zdarma

Začněte běhat tak, aby vás nic nebolelo.

Běhejte pro radost a zlepšete si svou náladu.

Buďte atraktivní pro své okolí a pochlubte se, co jste dokázal(a)!

E-book jak začít běhat v každém věku

Běhání je mou životní vášní. Intenzivně jsem se mu začala věnovat až kolem  čtyřicítky, kdy odrůstalo mé třetí dítě. Běhala jsem podle pocitu a zároveň jsem hltala knihy a články, které jsem našla. Chodila jsem do běžeckých kurzů, také jsem absolvovala Chi running kurz.

Toužila jsem se  naučit správnou techniku, návyky a ostatní nezbytnosti, které vedou k efektivnímu běhu bez námahy a bolesti.

Poctivým trénováním jsem se dostala až k maratonu. Nasbírala jsem za ta léta spoustu zkušeností, a proto jsem se rozhodla je předat vám, kteří o ně máte zájem. Sepsala jsem je do svého e-booku, abyste nemusel(a) jít metodou pokus-omyl, jako jsem to někdy dělala já.

Předávám vám svůj recept na to, jak se běháním udržet ve skvělé formě i po padesátce.

Pomohu vám s běháním začít a také vás návodem v e-booku namotivuji, jak v něm vytrvat.

Zdeňka Suchánková

Pomůže vám e-book? Vyplňte následující formulář a během chvilky vám bude doručen do vaší schránky:

Recenze e-booku:
"Moc děkuji za Váš blog. I když už nejsem začátečník a mám také za sebou několik ultra závodů, pomáhají mi Vaše články k posílení motivace.  Časem běžkyně, zejména my starší, mají tendenci tak trochu lenivět. Proto takové nakopnutí je velmi pěkná a povzbuzující záležitost. Díky!"
Martina Kůrková
"Dobrý večer paní Zdenko, prostudovala jsem Váš e-book a využila jsem i audio, které jste namluvila. V sobotu 28. prosince 2019 (proč čekat na 1. leden 2020, že) jsem běžela (resp. šla) podle Vašeho běžeckého plánu svůj první trénink. Bylo to pro mě velmi povzbuzující a hlavně jsem měla pocit, že na to nejsem sama. Také bylo moc fajn vědět, že není žádná ostuda, když jdu tzv. indiánský běh. :-D. A protože jsem člověk, pro kterého jsou již vytvořené plány obvykle pouze inspirací, modifikovala jsem další tréninkové týdny podle toho, jak mi to vyhovovalo, resp. jak mi mé tělo dovolilo. Běhám zpravidla čtyřikrát týdně a trénink jsem si prodloužila na cca 30 minut. Rozhodně nebyl každý tréninkový den posvícení, ale každý tréninkový týden to bylo lepší a lepší. Ve čtvrtek 20. února 2020 jsem ukončila osmý tréninkový týden. Běžela jsem v kuse 32 minut. Tento trénink byl naprosto jiný. Dech byl v pohodě a nohy mě nesly tak, jak jsem to ještě nezažila. Kdybych se nebála, že by mohlo dojít k nějaké krizovce (rozhodně už nejsem nejmladší), tak běžím snad ještě dalších 10 minut. (Dokonce mě napadl i Forrest Gump. :-)) Chtěla bych Vám moc poděkovat za podporu, kterou jste mi svým přístupem a svými zkušenostmi dala. Je to pro mě velmi cenné a má to i pozitivní výsledky.)"
Dana Martinovičová
52 let (3 synové a 4 vnoučata)