E-book zdarma

Jak začít běhat v každém věku

Běhání je životní styl i terapie, která vám pomůže od stresu, problémů a starostí.

Osvěžíte si mysl a vyčistíte hlavu.

Načerpáte energii z přírody a posílíte svou imunitu.

Běháním můžete i zhubnout a zformovat si postavu.

Při běhání projde tělem 10 x více kyslíku, než když sedíte, a proto bude vaše pleť odolnější proti stárnutí.

E-book Jak začít běhat v každém věku
Po běhání se budete cítit fajn.

Brali byste i vy takovéto parádní výsledky?

E-book zdarma

Mít lepší zdraví, imunitu a kondici?

Zformovat si svou postavu a zhubnout?

Být otužilejší a méně nemocný(á)?

Lépe spát?

Cítit se šťastnější a mít lepší náladu díky endorfinům, které se začnou vyplavovat do těla?

Získat větší sebevědomí?

Být aktivní teď i po padesátce?

Být atraktivní a zajímavý(á) pro své okolí?

Jsou vaše odpovědi ano?

V tom případě mám pro vás řešení!

Proč jsem si tím tak jistá?

Protože mluvím z vlastní zkušenosti.

Položím vám teď otázku. Co můžete udělat s 30 minutami vašeho volného času 2 x týdně ?

sledovat TV seriál,

brouzdat po internetu,

psát si se známými na sociálních sítích,

luštit křížovku,

jít na kávu s kamarádkou nebo na pivo s kamarádem,

Mám pro vás jiný návrh. Věnujte tu půlhodinu vašeho času běhání, chůzi nebo joggingu.

2 x týdně půl hodiny = Jen jedna hodina týdně,

což ani není délka jednoho filmu.

Co běháním získáte?

Pevnou a štíhlejší postavu bez diet.

Větší odolnost proti virózám a chřipkám. Lepší imunitu.

Ve srovnání s vašimi vrstevníky budete vypadat mladší.

Vypěstujete si zvyk na pravidelný pohyb.

Vybudujete si pevnější vůli a to se hodí každému.

Vaše tělo se začne chovat jinak.

Rozproudí se vám krev a do zatuhlých kloubů od dlouhodobého sezení se začnou dostávat minerály (i ty z lékárny) a potřebné živiny. Takže peníze vložené do potravinových doplňků, které si možná kupujete, se konečně zhodnotí.

Zdá se vám nemožné, že by „obyčejné” běhání mělo takové zázračné účinky?

Kdo to nezkusí, nemůže posoudit. Kdo se začne hýbat, pozná to sám.

Co vám e-book přinese?

Naučí vás za 10 týdnů uběhnout 20 minut bez přestávky. Pokud e-book přečtete a budete rady a návody v něm uvedené dodržovat, je prakticky nemožné, abyste se to nenaučili.

Naučí vás trpělivě a pozvolna překonávat vaše zábrany a překážky.

Nabídne vám řešení, jak si vypěstovat zvyk na pravidelný pohyb nepostradatelný pro zdraví.

Co e-book obsahuje?

10 kapitol od motivace, pěstování vůle a zvyku na pohyb, přes výběr trasy, vhodné oblečení a boty, příprava na trénink a další informace.

Fotografie cviků s popisem rozcvičky před běháním a strečinku po běhání.

Rady ohledně stravování, pití i dýchání při tréninku.

Navíc 3 bonusy:

1. Přesný časový plán tréninku + kompletní běžecký plán s rozpisem běhu a chůze na celých 10 týdnů, k tomu druhá "odškrtávací tabulka" pro vás.

2. Běžecký postoj - vyobrazení s popisem, jak se postavit a běžet.

3. MP3 nahrávka s namluvenými pokyny pro 1. týden, kterou si stáhnete do mobilu.

Co vás to bude stát?

Běhání je nejlevnější sport (podrobněji v e-booku).

E-book je zadarmo. Budete muset investovat „pouze” svůj čas, jen půl hodiny v den, který si sami určíte.

Ale po přečtení mého e-booku už budete vědět, že to je dobrá investice.

Rozhodněte se a pojďte do toho.

Pokud máte zájem o můj e-book zdarma, ráda vám ho pošlu.

Stačí vyplnit formulář níže a obratem vám přijde e-mail s přístupem k e-booku.