Jak začít běhat v každém věku

Nepřestáváš běhat proto, že zestárneš. Zestárneš, protože přestaneš běhat.
Dipsea Demon

  • Běhání je životní styl i terapie, která vám pomůže od stresu, problémů, starostí. Osvěžíte si mysl a vyčistíte hlavu. Běžíte a přemýšlíte, můžete meditovat.
  • Já si při svém každodenním běhu urovnávám myšlenky, nacházím řešení svých problémů a nasávám energii. Nejsem z běhání zničená ani unavená.
  • Při běhání projde tělem 10 krát více kyslíku, než když sedíte.
  • Je dokázáno, že zvýšené prokrvování kůže a intenzívní zásobování buněk kyslíkem při běhu se týká i obličeje. Pleť je proto pružnější a tvoří se na ní méně vrásek.
  • Běháním můžete i zhubnout a zformovat si postavu.

Chtěli byste i vy také:

zlepšit si zdraví, imunitu i kondici?
být otužilejší a méně nemocní?
lépe usínat?
cítit se šťastnější, mít lepší náladu díky endorfinům, které se začnou vyplavovat do těla?
získat větší sebevědomí?
nemyslet na svůj věk?
být co nejdéle aktivní?
 být atraktivní a zajímaví pro své okolí?

Odpověděli jste ANO? Mám pro vás řešení!

Položím vám otázku. Co můžete udělat s 30 minutami vašeho volného času denně ?

  • sledovat TV seriál,
  • brouzdat po internetu,
  • psát si přes mobilní apky se známými,
  • luštit křížovku,
  • uvařit nový recept,
  • jít na kávu s kamarádkou  nebo na pivo s kamarádem…

Mám pro vás jiný nápad. Věnujte tu půlhodinu vašeho času běhání, chůzi nebo joggingu.

Proč?

Není to pro mě nezdravé nebo nevhodné?

    • V tomto e-booku vám na tyto otázky odpovím. A nejen to, naučím vás za 10 týdnů běhat tak, že uběhnete souvisle 20 minut.

    • Chci ukázat lidem v každém věku, kteří o to stojí, jak být spokojený a radovat se ze života. Proto jsem se rozhodla sepsat své bohaté zkušenosti s běháním do svého e-booku a předat je vám, abyste překonali sami sebe, a začali se hýbat. Vy starší tím zpomalíte své stárnutí.

    • Máte chuť začít? Zdá se vám nemožné, že by „obyčejné” běhání mělo takové zázračné účinky? Kdo to nezkusí, nemůže posoudit. Kdo se začne hýbat, pozná a posoudit může.

    • Co když vám prozradím, že stačí 1-2 hodiny týdně po dobu 10 týdnů a naučíte se běhat? Pokud e-book přečtete a budete rady a návody v něm uvedené dodržovat, je prakticky nemožné, abyste se běhat nenaučili.

    • Dovedu vás krůček po krůčku k tomu uběhnout 20 minut bez přestávky. Stanu se vaším zkušeným průvodcem, osobním e-trenérem. Možná si s takovým nápadem pohráváte v hlavě již delší dobu, a stále nejste rozhodnuti. Možná, že to zatím netušíte ale třeba se stane běhání vaší novou vášní.

    • Přestaňte si říkat „měl(a) bych“ a začněte dělat „co chci“.Zkuste změnit svůj život.

    • Obohaťte svůj život novými zážitky.

 

 Stále nevíte? Rozhodněte se a pojďte do toho. Začtěte se do řádků v mém e-booku.

 Běhání mi přineslo benefity, které může je přinést i vám:

  • Pevnou štíhlou postavu bez diet, otužilost, odolnost proti různým virózám a chřipkám.

  • Po pěti letech polykání prášků na tlak se mi běháním snížil natolik, že dnes už neberu žádné.

  • Na běžeckých závodech potkávám spoustu nových lidí, kteří mě inspirují. Mají různá zaměstnání, ale běhání nás spojuje. Předáváme si zkušenosti a informace, radíme se a povzbuzujeme se.

 Představuji vám e-book

„Jak začít běhat v každém věku“.

 

Co  získáte stažením e-booku?
  • E-book Jak začít běhat v každém věku + 3 bonusové materiály: Běžecký plán (s tabulkou Jak plním běžecký plán), Běžecký postoj a MP3 hlasový průvodce prvním týdnem vašeho tréninku, to vše ZDARMA.
  • Získáte informace, rady a vyzkoušené návody na běhání, které byste sami hledali měsíce, ne-li roky.
  • Vše ucelené na jednom místě.
  • Ušetřím vám čas, který můžete věnovat samotnému tréninku a tím začít postupně prodlužovat svoje mládí.

Jak konkrétně Vám pomůže e-book?

  • Nabídne vám řešení, jak si vypěstovat zvyk na pravidelný pohyb, který je tak důležitý pro zdraví.

  • Ve srovnání s vašimi vrstevníky budete vypadat mladší.

  • Naučí vás, jak být sami sebou, jak se očistit od každodenních stresů.

  • Vaše tělo se začne chovat jinak. Rozproudí se vám krev a do zatuhlých kloubů od dlouhodobého sezení se začnou dostávat minerály (i ty z lékárny) a potřebné živiny. Takže peníze vložené do potravinových doplňků, které si možná kupujete, se konečně zhodnotí.

Zvyk je železná košile

Co Vás to bude stát?

  • Běhání je nejlevnější sport (podrobněji v e-booku).

  • Své rady vám dávám v e-booku zadarmo. Budete muset investovat „pouze” svůj čas, jen půl hodiny v den, který si sami určíte.

  • Ale po přečtení mého e-booku už budete vědět, že to je dobrá investice.

Recenze e-booku:

 Moc děkuji za Váš blog. I když už nejsem začátečník a mám také za sebou několik ultra závodů, pomáhají mi Vaše články k posílení motivace. 
Časem běžkyně, zejména my starší, mají tendenci tak trochu lenivět. Proto takové nakopnutí je velmi pěkná a povzbuzující záležitost. Díky! “
Martina Kurková

„Dobrý večer paní Zdenko, prostudovala jsem Váš e-book a využila jsem i audio, které jste namluvila. V sobotu 28. prosince 2019 (proč čekat na 1. leden 2020, že) jsem běžela (resp. šla) podle Vašeho běžeckého plánu svůj první trénink. Bylo to pro mě velmi povzbuzující a hlavně jsem měla pocit, že na to nejsem sama. Také bylo moc fajn vědět, že není žádná ostuda, když jdu tzv. indiánský běh. :-D.
A protože jsem člověk, pro kterého jsou již vytvořené plány obvykle pouze inspirací, modifikovala jsem další tréninkové týdny podle toho, jak mi to vyhovovalo, resp. jak mi mé tělo dovolilo.
Běhám zpravidla čtyřikrát týdně a trénink jsem si prodloužila na cca 30 minut. Rozhodně nebyl každý tréninkový den posvícení, ale každý tréninkový týden to bylo lepší a lepší.
Ve čtvrtek 20. února 2020 jsem ukončila osmý tréninkový týden. Běžela jsem v kuse 32 minut. Tento trénink byl naprosto jiný. Dech byl v pohodě a nohy mě nesly tak, jak jsem to ještě nezažila. Kdybych se nebála, že by mohlo dojít k nějaké krizovce (rozhodně už nejsem nejmladší), tak běžím snad ještě dalších 10 minut. (Dokonce mě napadl i Forrest Gump. :-))
Chtěla bych Vám moc poděkovat za podporu, kterou jste mi svým přístupem a svými zkušenostmi dala. Je to pro mě velmi cenné a má to i pozitivní výsledky. ;-)“

Dana Martinovičová,  52 let (3 synové a 4 vnoučata)

Mám radost, že máte zájem o můj e-book zdarma.